خطیب جمعه قم:

تا چند سال دیگر اثری از اسرائیل روی نقشه جغرافیا نخواهد بود

آیت الله سعیدی گفت: تا چند سال دیگر، به همت مجاهدت مردم فلسطین اثری از اسرائیل روی نقشه جغرافیا وجود نخواهد داشت.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: مدت هاست که در بخشی از کشور‌های اروپایی با تحریک صهیونیست‌ها به قرآن کریم اهانت می‌شود و از دیگر سوی به مسجد الاقصی جسارت می‌شود؛ این جسارت از چشم مردم و به خصوص مردم فلسطین مخفی نمانده و در مقابل این تجاوزات ساکت نماندند.

او افزود: در سرزمین‌های اشغالی چیزی به عنوان مردم غیر نظامی وشهروند وجود ندارد و شهرک نشینانی که به عنوان مردم اسرائیل معرفی می‌شوند مردم نیستند و همگی به شکل نظامی زندگی می‌کنند و بخشی از ارتش اسراییل هستند؛ در واقع اسراییل یک پادگان بزرگ است.

خطیب جمعه قم گفت: این وحشی گری‌هایی که صهیونیست‌های خون آشام در به آتش کشیدن خانه‌های مردم غزه و قتل ناجوانمردانه کودکان و زنان انجام می‌دهند و مثل یزیدیان آب و دارو را به روی مردم می‌بندند، مدت هاست از سوی آن‌ها به سوی مردم ساکن این منطقه انجام می‌شود.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: امروز جهان اسلام و سایر کشور‌های جهان در معرض امتحان بزرگی قرار گرفتند؛ حمایت از مظلوم و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل یک وظیفه انسانی است.

خطیب جمعه قم گفت: در این روز‌های اخیر پیروزی جبهه مقاومت موجی از غرور و غیرت را در میان آزادگان ایجاد کرده و هیمنه استکبار را شکست، ۱۵ مهرماه در تاریخ مقاومت ماندگار شد.

او خاطرنشان کرد: اسرائیل سال‌ها است که طعم چنین تحقیری را نچشیده بود، اگر امروز هم عملیات جبهه مقاومت به پایان برسد یک شکاف عمیق در دیوار صهیونیست‌ها ایجاد شده است.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: حامیان اسرائیل بدانند که نمی‌توانند هیچ کاری برای دفاع از این رژیم غاصب انجام دهند چرا که امروز اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و به فضل الهی تا چند سال آینده با مجاهدت ملت فلسطین و جبهه مقاومت دیگر اثری از رژیم صهیونیستی در جغرافیای جهان وجود نخواهد داشت.

او افزود: امروز راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم ما در سراسر کشور پس از نماز جمعه به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و در حمایت از ملت قهرمان فلسطین مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور شیخ زکزاکی در ایران گفت: این بزرگ مرد مجاهد، شخصیتی است که به لطف هدایت الهی تحت تاثیر انقلاب اسلامی و تربیت امام راحل مستبصر شد و تاکنون بیست میلیون از مردم کشور نیجریه و کشور‌های آفریقایی را به اسلام ناب محمدی هدایت و تربیت کرد.

آیت الله سعیدی به زلزله روز‌های اخیر در هرات افغانستان اشاره کرد و بر ضرورت کمک رسانی به مردم این کشور تاکید کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار