آغاز اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس در گیلان

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس از امروز در این استان آغاز شده است.

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس از آغاز آبان ماه در این استان خبر داد.

او گفت: پلیس در راستای اجرای این طرح با رانندگانی که مجوز حمل و نقل مدرسه نداشته باشند یا بیش از ظرفیت مجاز خودرو سرنشین سوار کنند، برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: طرح ساماندهی سرویس مدارس و برخورد با رانندگان بدون مجوز با توجه به اهمیت سلامت جسمی و رفتاری رانندگان و فراهم‌سازی شرایط امن برای دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ طالبی دارا بودن کارت مخصوص سرویس مدارس، استفاده از برچسب سرویس مدرسه بر روی وسیله نقلیه و عدم جابه‌جایی دانش‌آموزان بیش از ظرفیت درج شده بر روی کارت رانندگان را در این طرح یک ضرورت دانست.

به گفته او، طرح ساماندهی سرویس مدارس از امروز (دوشنبه اول آبان ماه) آغاز شده است و از این پس پلیس با رانندگانی که نسبت به انجام شرایط اعلام شده کوتاهی کنند برخورد خواهد کرد.

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهور گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از والدین نیز خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و نکات ایمنی در تردد فرزندان خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان مراتب را به پلیس گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.