با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش؛

درمانگاه پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند افتتاح شد

مراسم افتتاح درمانگاه پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

درمانگاه پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند با حضور امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیرجند به بهره برداری رسید.

این درمانگاه شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه و اورژانس است و  به صورت ۲۴ ساعته به کارکنان پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند خدمات ارائه می‌کند.

امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم به تجهیزات کامل این درمانگاه اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا در آینده مردم روستا‌ها و محلات نزدیک به پایگاه شکاری شهید حسینی، از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شوند.

او همچنین در بازدید از پایگاه شکاری شهید حسینی بیرجند با اشاره به امنیت مثال زدنی آسمان ایران افزود: پایگاه شکاری شهید حسینی یکی از پایگاه مهم کشور است که با برنامه ریزی‌های انجام شده در آینده به یک پایگاه فعال تبدیل می‌شود.  

امیر واحدی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی ارتش در حوزه هواپیما‌های بدون سرنیشن اظهار کرد:در خراسان جنوبی پایگاه خور به یکی از مهمترین پایگاه‌های هواپیما‌های بدون سرنشین پهپاد کشور تبدیل می‌شود و انواع هواپیما‌های بدون سرنشین شناسایی و عملیاتی در آن مستقر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار