مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی ؛

۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است.

 موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌جنوبی گفت: در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنیاد‌های مختلفی از جمله بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد احسان و ستاد پیشرفت و آبادانی فعالیت دارد که هر کدام از این بنیاد‌ها برحسب وظیفه‌ای که برایشان تعریف شده به ارائه خدمات مختلف می‌پردازند.

او در ادامه به برخی اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان اشاره داشت و افزود: این ستاد در سطح استان تاکنون حدود ۳ هزار میلیارد تومان خدمات مختلف به اقشار مختلف ارائه داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال در استان از سال ۹۷ تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: در طی این مدت میزان ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شده است.

موسوی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا امسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خُرد در استان پرداخت شود، بیان کرد: این تسهیلات توسط ۳۰ تسهیل گر و مجری در هر شهرستان پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه بخشی از خدمات ارائه شده توسط این ستاد جزو خدمات عام المنفعه می‌باشد، اضافه کرد: در این زمینه بیش از ۱۵۰ مدرسه در استان احداث شده و از سال گذشته تاکنون نیز دو خوابگاه دانشجویی در استان افتتاح شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیار مهم این ستاد در استان بحث کمک به آبرسانی به روستا است، گفت: در این زمینه ستاد اقدام به آبرسانی ۱۶۰ روستای استان کرده است.

موسوی ساخت خانه عالم، بیمارستان، احداث ۱۴ درمانگاه و تحت پوشش قرار دادن ۲ هزار یتیم را از دیگر خدمات این ستاد در استان عنوان کرد.

او  با بیان اینکه براساس بررسی‌های صورت گرفته در استان حدود ۳۰ هزار نفر متقاضی شغل هستند، عنوان کرد: این امکان وجود دارد که در یک برنامه ۳ یا ۴ ساله شاهد کم شدن میزان بیکاری در استان باشیم که در این راستا تفاهم نامه‌ای با استانداری منعقد و پیگیری می‌شود تا با ایجاد اشتغال در زمینه‌هایی مانند صنایع، معادن، فولاد، کشاورزی و ... استان بدون بیکار محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.