دومین ناو هواپیمابر آمریکایی به غرب آسیا اعزام شد

آمریکا برای حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی دومین ناو هواپیمابر خود را به سوی غرب آسیا اعزام کرد.

به گفته مقامات آمریکایی، پنتاگون دومین ناو هواپیمابر خود را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به سوی آب‌های مدیترانه اعزام کرد.

براساس گزارش ای بی سی نیوز، یک مقام ارشد آمریکایی گفت که ناو «یو اس اس آیزنهاور» زمانی که به شرق مدیترانه رسید به ناو «یو اس اس جرالد آر فورد» که اوایل این هفته به آنجا رسید و در آب‌های بین المللی در نزدیکی رژیم صهیونیستی است، بپیوندد.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌ای با تایید این استقرار گفت: به عنوان بخشی از تلاش ما برای جلوگیری از اقدامات خصمانه علیه اسرائیل من به ناو یو اس اس دوایت دی. آیزنهاور دستور داده ام تا حرکت خود را به سمت شرق مدیترانه آغاز کند. 

مقامات ارشد آمریکایی این هفته علناً اعلام کردند که حضور ناو هواپیمابر یو اس اس فورد در شرق دریای مدیترانه و ارسال جنگنده‌های بیشتر نیروی هوایی آمریکا به این منطقه به منظور نشان دادن تعهد آمریکا به رژیم صهیونیستی بوده است.

 یک مقام آمریکایی دیگر به ABC News گفت: پنتاگون همچنین در حال بررسی استقرار کشتی تهاجمی آبی خاکی USS Bataan در نزدیکی اسرائیل است تا در صورت نیاز، پشتیبانی بیشتری ارائه کند.

 گروه آیزنهاور اوایل روز شنبه ویرجینیا را ترک کرد. آمریکا پیش از این نیز برای حمایت از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی دو جنگنده به منطقه اعزام کرده بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صماد
۱۲:۴۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
انتحاری و مین های سرگردان برای مقابله با تجاوز
آخرین اخبار