تقدیر العامری از نقش امام خمینی (ره) در حمایت از فلسطین

دبیرکل سازمان بدر عراق تاکید کرد حمایت امام خمینی (ره) و ایران از آرمان فلسطین منجر به پیروزی‌های این روز‌ها شده است.

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق امروز دوشنبه در دفتر خود در بغداد از تعدادی از شیوخ و طوایف این کشور استقبال کرد و طی سخنانی گفت: ما عملیات فلسطین را تبریک می‌گوییم و روحیه مقاومت و حمایت از آن را می‌ستاییم.

براساس گزارش شبکه الغدیر عراق، العامری در جمع شیوخ و عشایر عراق در سخنرانی خود گفت: به گرمی از شیوخ و بزرگان استقبال می‌کنیم و از این حضور تشکر و قدردانی می‌کنیم و پیروزی عملیات فلسطین را تبریک می‌گوییم.

 العامری افزود: همه ارتش‌های عربی که آرمان فلسطین را رها کردند، تنها انقلاب اسلامی و جناح‌های مقاومت در کنار فلسطین باقی ماندند.

العامری در سخنان خود تاکید کرد: حمایت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران از آرمان فلسطین نقش مهمی داشت و در نبرد ما برای مبارزه با رژیم سابق (دیکتاتوری صدام) نیز در کنار ما بود و نقش مهم آن را فراموش نخواهیم کرد.

او همچنین اعلام کرد نکته قابل توجه این است که قبایل عراقی در تمام مراحل سختی که عراق پشت سر گذاشت، نقش اساسی داشتند.

 العامری تصریح کرد: اراده مردم فلسطین پیروز است و آرمان فلسطین به آرزوی عاشقان آل بیت و مراجع تبدیل شده است و ما با افتخار و سربلندی می‌گوییم که ملت فلسطین به دستاورد بزرگی دست یافته است. پیروزی بر دشمن صهیونیستی که در همه حملات خود به فلسطینیان بی گناه شکست خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار