سفر غیرمنتظره اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به واشنگتن

یک رسانه صهیونیستی امروز فاش کرد یکی از روسای حزب اپوزیسیون وحدت ملی این رژیم به صورت غیرمنتظره به آمریکا سفر کرده است.

روز پنج شنبه، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) از سفر غیرمنتظره  بنی گانتس یکی از روسای حزب اپوزیسیون وحدت ملی «اسرائیل» به آمریکا که شب گذشته انجام شده است، خبر داد.

کان گزارش داد که به طور غیرمعمول، گانتس در سفری به دور از نگاه ها به واشنگتن وارد شد و اعلام کرد که دفتر وی این سفر را از پیش فاش نکرده بود. این سفر در پس زمینه تلاش‌های آمریکا برای انعقاد یک توافق جامع با عربستان سعودی که شامل توافق عادی سازی روابط ریاض با تل آویو نیز می‌شود، انجام شد.

گانتس بعداً گفت: «در جریان سفرم به آمریکا، در کاخ سفید با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا ملاقات کردم و در مورد تقویت منافع امنیتی اسرائیل، گسترش ادغام آن در منطقه و همچنین مقابله با تهدیدات ایران و تسلیحات گفتگو کردیم».

این درحالی است که جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا هشتم مهرماه مدعی شد که عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به سمت تعیین چارچوب توافق برای عادی‌سازی روابط حرکت کرده‌اند. محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در یک مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت که ریاض به عادی‌سازی روابط با تل آویو به شرط تحقق اهداف فلسطینیان نزدیک می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار