استاندار خراسان جنوبی:

مشکل کهف الشهدا باید قانونی و اساسی حل شود

قناعت گفت: مشکل هیأت کهف الشهدای بیرجند باید به صورت قانونی و اساسی حل شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در نشست اعضای هیأت امنای هیأت کهف الشهدا بیرجند، به مشکل پیش آمده برای هیأت اشاره کرد و گفت: این مشکل باید به صورت قانونی و اساسی حل شود.

او ورود اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به این مساله و تدبیر درخصوص راه اندازی یک کانون فرهنگی را به عنوان راهکاری برای رفع مشکل کهف الشهدا پیشنهاد داد.

قناعت هیأت امنا را مکلف کرد در نشستی با حضور معاونان سیاسی و عمرانی استانداری و مدیران دستگاه‌های مرتبط برای یافتن راهکارهای قانونی رفع این مشکل با توجه به صرفه و صلاح استان چاره اندیشی کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: موفقیت هیأت کهف الشهدای بیرجند در دنبال کردن مسائل فرهنگی و اجتماعی، ارزشمند است.

او نقش آفرینی این مجموعه در استان را ستود و تصریح کرد: اینکه هیأت کهف الشهدا توانسته نسل جوان را جذب کند و به فرهنگسازی بپردازد، قابل تقدیر است.

قناعت از سختی‌هایی که در مسیر اهداف و برنامه‌های هر فرد یا مجموعه رخ می‌دهد به عنوان امتحان الهی یاد کرد و گفت: ما باید بصیرت لازم را در انتخاب راه درست و ورود صحیح به مسائل داشته باشیم و حواسمان را جمع کنیم که مبادا پایمان بلغزد و راه را به خطا برویم.

استاندار خراسان جنوبی آرمان اصلی همگان را حفظ نظام خواند و تأکید کرد: امام خمینی (ره) از حفظ نظام به عنوان اوجب واجبات یاد کردند لذا این تکلیف همه ماست که در این زمینه هیچ کوتاهی نکنیم.

او بیان کرد: اگر در مسیر اهدافمان مشکلی پیش آمد نباید سختی‌ها را پای نظام بنویسیم و به اندازه لیوانی، آب به آسیاب دشمن بریزیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.