دومین مجتمع قضایی آذربایجان غربی در خوی به بهره برداری رسید

با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده حوزه قضایی مجتمع قضایی محاکم خانواده در خوی افتتاح شد.

با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده حوزه قضایی و تخصصی کردن مجتمع‌های قضایی، دومین مجتمع قضایی محاکم خانواده آذربایجان غربی  در شهرستان خوی افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مجتمع قضایی بعد ارومیه  است که در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد که در این مجتمع ۳ شعبه دادگاه خانواده مستقر شده‌اند و به صورت ویژه و تخصصی به پرونده‌های قضایی خانواده رسیدگی و در کمترین زمان احکام لازم لازم را صادر خواهند کرد.

ناصر عتباتی تصریح کرد: رسیدگی به مسایل خانواده در جهت تحکیم جایگاه خانواده و جلوگیری از فرو پاشی خانواده‌ها از مهمترین دغدغه‌های مدیریتی استان است.

وی گفت: در این مجتمع‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای و تخصصی از قضات ویژه خانواده در جهت حل و فصل مسایل خانواده و جلوگیری از طلاق استفاده خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از استقرار واحد اجرای احکام متمرکز خانواده در این مجموعه خبرداد و اضافه کرد: این مجموعه بسته کاملی برای حمایت و صیانت از نهاد مقدس خانواده است با رویکرد مفاهمه و سازش در حل مشکلات خانوادگی است .

رئیس شورای قضایی استان در ادامه در بازدید از شعب قضایی دادگستری خوی نیز گفت: با تلاش‌های جهادی کارکنان حوزه‌های مختلف قضایی، استان آذربایجان غربی در بحث استفاده از حوزه‌های الکترونیکی، ارایه خدمات الکترونیکی و زمان رسیدگی به پرونده‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد

وی تصریح کرد؛ مرد م استان مردم نجیب و اصیلی هستند و دستگاه قضا باید بیش از پیش در خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها در حوزه قضایی کام‌های بلندی بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.