راه اندازی سامانه شفافیت مالی سازمان منطقه آزاد اروند

سامانه شفافیت مالی سازمان منطقه آزاد اروند با هدف شفافیت عملکردهای این سازمان راه اندازی شد.

عبدالرضا ارسطو معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت :شفافیت در عملکرد و انضباط قانونی و مالی نقش مؤثری در عملکرد این سازمان خواهد داشت و امکان نظارت عمومی را ایجاد می کند و به همین سبب شد تا سامانه شفافیت مالی این سازمان راه اندازی شود .

او تاکید کرد اعتقاد سازمان منطقه آزاد اروند بر آن است که با قراردادن اطلاعات مالی و قراردادی در دسترس عموم، حقوق شهروندی مردم تحقق یابد و امکان نظارت عمومی بر سازمان فراهم می‌شود. این مسئول همچنین گفت : اعتقاد سازمان منطقه آزاد اروند بر آن است که با قراردادن اطلاعات مالی و قراردادی در دسترس عموم، حقوق شهروندی مردم تحقق یابد و امکان نظارت عمومی بر سازمان فراهم می‌شود.

آقای ارسطو شفافیت در اطلاعات قراردادهای عمرانی را اقدامی در راستای آگاهی‌بخشی به شهروندان برشمرد و گفت : در راستای محرومیت‌زدایی منطقه آزاد اروند، مردم می‌توانند با امر به معروف و نهی از منکر به بهبود عملکرد سازمان کمک شایان توجهی کنند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت : با راه اندازی این سامانه آمار و اطلاعات سازمان قابل استفاده برای کلیه پژوهشگران و محققان است و امکان مشارکت و نقش‌آفرینی مؤثر قشر فرهیخته و تحصیل کرده منطقه را در مدیریت سازمان را فراهم می کند.

اطلاعات کلیه قراردادهای سازمان در حوزه عمرانی، فرهنگی، صنعتی و نیروی انسانی از سال ۱۳۸۴ تا پایان سال ۱۴۰۱ در سامانه شفافیت به آدرس https://arvandfreezone.com/shafaf/ منتشر و در دسترس همگان قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: امید است طی هفته‌های آتی با همت همکاران سازمان در مدیریت آمار و کنترل پروژه و مدیریت زیرساخت‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در راستای شفافیت بیشتر آمار و اطلاعات و داده‌های مرتبط با کلیه مصوبات هیئت مدیره سازمان، گزارش عملکرد سازمان، گزارش درآمدها، صورت‌های مالی و گزارش بازرس قانونی، واگذاری اراضی و املاک، قراردادهای سرمایه‌گذاری و مشارکتی و نیروی انسانی منتشر و در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.