سامانه شفاف سازی شهرداری خرمشهر راه اندازی شد

شهردار خرمشهر از راه اندازی سامانه شفاف سازی شهرداری این شهرستان به منظور دسترسی آسان شهروندان به اقدامات و اموال این اداره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر گفت: با راه اندازی سامانه شفاف سازی شهرداری این شهرستان، از این پس شهروندان با مراجعه به این سامانه می توانند تمامی قراردادهای کلان شهرداری اعم از مناقصه و مزایده را با جزئیات کامل و بدون محدودیت مشاهده کنند .

او با یادآور شدن اینکه شهرداری یک ارگان مردمی است و همه شهروندان حق دارند از وقایع مدیریت شهری با خبر باشند، افزود: این سامانه مسیر دسترسی شهروندان به قراردادها و پروژه های شهرداری را آسان خواهد کرد .

شهردار خرمشهرادامه داد: سامانه شفافیت یکی از کارآمدترین روش ها برای مبارزه با فساد ، شفاف سازی عملکرد ، ابهام زدایی ، احیا و ارتقا سطح اعتماد مردم نسبت به شهرداری خواهد بود و در این میان موضوع محرمانه ای باقی نمی ماند که امید است سند افتخاری برای شهرداری و شورای اسلامی شهر خرمشهر در دوره ششم باشد .

کمایی گفت:شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری خرمشهر به نشانی khorramshahr.ir سامانه شفافیت شهرداری خرمشهر را مشاهده کنند .

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.