افشای اطلاعات جدید درباره گلکسی A55

در حالی که به نظر می‌رسد سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از نسل جدید گوشی‌های سری A رونمایی کند، اطلاعاتی درباره آن فاش شده است.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شود کمپانی سامسونگ در اوایل سال جدید میلادی از نسل جدید گوشی‌های سری A گلکسی رونمایی کند، اولین اطلاعات از محبوب‌ترین عضو این خانواده، گوشی A55، به نفع گیمر‌ها فاش شد.

در اطلاعاتی که از نسل جدید گوشی گلکسی A55 از کمپانی کره‌ای سامسونگ درز کرده، مشخص شد که کره‌ای‌ها قصد ندارند چیپ‌های اسنپدراگون را جایگزین تراشه‌های اگزینوس خود کنند.

در حالی‌که انتظار می‌رفت سری جدید گوشی‌های گلکسی با چیپ اسنپدراگون به بازار عرضه شود، سامسونگ با تقویت تراشه‌های اگزینوس و استفاده از پردازشگر AMD توانست کیفیتی بالاتر از چیپ‌های اسنپدراگون را در زمینه گیمینگ خصوصا خلق کند که خبری خوب برای گیمر‌ها محسوب می‌شود.

گوشی A55 قرار است با تراشه اگزینوس۱۴۸۰، نمایشگر سوپر امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، اسپیکر استریو و استاندارد IP۶۷ برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار تولید شود.  

گفته می‌شود روی پنل جلویی و پشتی این دستگاه شیشه گوریلاگلس کشیده می‌شود، دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و احتمالا قادر به پشتیبانی از کارت حافظه نیز می‌باشد. کارشناسان امیدوارند عملکرد دوربین سلفی در این نسل از گوشی‌های سامسونگ بهبود پیدا کند.

منبع: GSMArena

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار