نسخه جدید بازی Doom به‌زودی رونمایی می‌شود؟

همایش بزرگ ایکس باکس در راه است و احتمالاً در آن رویداد شاهد معرفی نسخه‌ی جدید بازی Doom خواهیم بود.

همایش ایکس‌باکس با وعده‌ی نمایش بازی‌هایی که قبلاً معرفی شده‌اند و معرفی بازی‌های کاملاً جدید، به‌زودی برگزار خواهد شد. به‌نظر می‌رسد امسال ایکس باکس ترکیبی عالی از هر دو بخش را ارائه خواهد داد.

طبق گفته‌ی منابع آگاه، مایکروسافت قصد دارد در همایش ایکس باکس نسخه‌ی جدید سری Doom را رونمایی کند. همچنین، احتمالاً شاهد نمایش جدیدی از بازی Perfect Dark استودیو The Initiative خواهیم بود.

همایش ایکس باکس برای ژوئن ۲۰۲۴ (خریداد و تیر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است؛ اما از همین‌حالا شاهد انتشار تیزر‌های غیررسمی از بازی‌هایی هستیم که در آن رویداد نمایش داده خواهند شد. یکی از این تیزر‌ها را تام وارن، خبرنگار وب‌سایت ورج، منتشر کرده است.

وارن در مقاله‌ای با اشاره به بازی جدید استودیو id Software، ابراز امیدواری کرد که در همایش ایکس باکس شاهد معرفی بازی‌های جدید باشیم. حدود چهار سال از انتشار Doom Eternal می‌گذرد و طرفداران با اشتیاق فراوان منتظر آینده‌ی این مجموعه هستند.

به‌گفته‌ی Tech۴Gamers، ایکس باکس صرفاً با معرفی Doom و Perfect Dark، از همین حالا دو پروژه‌ی بزرگ برای نمایش در رویداد بعدی خود دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که اولین نمایش Gears ۶ نیز در آن مراسم رخ خواهد داد.

ازآنجاکه مایکروسافت اکنون مالکیت چندین استودیو بازی‌سازی را برعهده دارد، شاید علاوه‌بر Doom، شاهد رونمایی‌های دیگری در رویداد Summer Game Fest باشیم.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.