فاز دوم داروخانه هلال احمر سیرجان افتتاح شد

فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر سیرجان با حضور معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با حضور معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران کشوری، استانی و فرماندار سیرجان افتتاح شد.

فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان توسط علی درویش پور معاون حقوقی و امور هماهنگی استان‌ها جمعیت هلال احمر کشور و هیات همراه و هم چنین با همراهی فرماندار سیرجان، هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان، شورای اجرایی و جمعی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر سیرجان افتتاح شد. 

علی درویش پور در حاشیه این مراسم بیان کرد: هدف از سفر به استان کرمان افتتاح تعدادی پروژه‌های عمرانی در حوزه دارو، اداری و امدادونجات با هدف توسعه خدمات جمعیت هلال احمر در سطح استان، علی الخصوص مناطق جنوب کرمان است. 

او در ادامه با اشاره به رشد و فعالیت چشمگیر داروخانه هلال احمر سیرجان از سال ۱۳۹۸ تا کنون افزود: با توجه به میانگین مراجعه بیش از ۵ هزار نفر به این داروخانه، خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای به شهروندان سیرجانی و سایرین ارائه شده است. 

او خاطرنشان کرد: یکی از وجه تمایز‌های داروخانه هلال احمر علی الخصوص داروخانه سیرجان با سایر مراکز دارویی؛ موضوع تامین و توزیع دارو‌های تک نسخه ای، خاص و صعب العلاج در همه شرایط و زمان‌ها است. 

درویش پور با اشاره به رویکرد غیرانتفاعی داروخانه‌های هلال احمر تصریح کرد: مهم‌ترین هدف فعالیت این مراکز، ارائه بیشترین خدمات به هموطنان علی الخصوص بیماران خاص و صعب العلاج است. 

این مقام مسئول در ادامه افزود: بازدید از موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان و هم چنین پایش و رصد تحقق برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های جمعیت هلال احمر در سال جاری از دیگر اهداف سفر به استان کرمان است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه گفت: فاز دوم داروخانه جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان شامل بخش‌های مختلف تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و ارتوپدی، انبار و سردخانه با متراژ ۳۸۰ مترمربع است که با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 معاون حقوقی و امور هماهنگی استان‌ها جمعیت هلال احمر و هیات همراه از مجتمع بهداشتی و درمانی موقوفه حضرت زینب (س)، اتاق آماده عملیات و سالن ورزشی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان نیز بازدید کردند.

برچسب ها: هلال احمر ، داروخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار