پایان عملیات درمانی اربعین هلال احمر کرمان در نجف/ ارائه خدمات به بیش از ۷۴ هزار زائر

مسئول درمانگاه هلال احمر واقع در هتل بستان به راه اندازی و فعالیت این درمانگاه از سوم شهریورماه جاری در نجف اشرف خبر داد.

 مسئول درمانگاه هلال احمر واقع در هتل بستان به راه اندازی و فعالیت این درمانگاه از سوم شهریورماه جاری در نجف اشرف خبر داد و گفت: این درمانگاه به مدت ۱۵ روز به بیش از ۷۴ هزار زائر ایرانی و غیرایرانی خدمات پزشکی، پیراپزشکی و دارویی ارائه کرده است. 

 یوسف سلیمانی مدیر درمانگاه هلال احمر در هتل بُستان واقع در نجف اشرف بیان کرد: تیم پزشکی و امدادی شامل ۳۵ پزشک و پیراپزشک و ۱۲ امدادگر اعزامی از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان از سوم شهریورماه جاری در این درمانگاه به مدت ۱۵ روز خدمات درمانی، دارویی و امدادی ارائه کرده است. 

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی و دارویی به بیش از ۷۴ هزار نفر افزود: ۲۴ هزار زائر توسط پزشکان عمومی و متخصصین داخلی، زنان و زایمان، قلب، ارتوپد، طب اورژانس و ... ویزیت شدند. 

وی در ادامه گفت: بیش از ۲۴ هزار بیمار نیز با مراجعه به داروخانه این درمانگاه، داروی رایگان دریافت کردند. 

 سلیمانی با اشاره به اعزام ۱۸۶ نفر توسط آمبولانس‌ها به مراکز درمانی تصریح کرد: ۲۶ هزار و ۱۸۵ نفر نیز از خدمات پرستاری بهره‌مند شدند که بیشترین خدمات با آمار ۶ هزار و ۴۶۹ مربوط به ترزیقات است. 

لازم به ذکر است خدمات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین به زائرین امام حسین (ع) در کشور عراق رایگان ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.