ترامپ: نگران رفتن به زندان نیستم

رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید نگران رفتن به زندان نیست و حتی به آن فکر هم نمی‌کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای اختصاصی با کریستن ولکر، مجری برنامه Meet the Press در شبکه NBC گفت که خواب خود را از این احتمال که او می‌تواند پشت میله‌های زندان رود، از دست نمی‌دهد.

ترامپ که امسال چهار بار متهم شده است، در پاسخ به این سوال که آیا نگران زندان است یا خیر، گفت: «من حتی به آن فکر نمی‌کنم. من فکر می‌کنم کمی متفاوت ساخته شده‌ام، زیرا از مردم پیش آمده است که به من می‌گویند، چطور این کار را می‌کنی؟ چگونه این کار را انجام می‌دهی؟  من حتی به زندان فکر هم نمی‌کنم. چون واقعاً احساس می‌کنم که در نهایت، ما برنده خواهیم شد. 

ترامپ که برای نامزدی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از رقبای خود بسیار جلوتر است، گسترده‌ترین اظهارات خود را در ۶ ژانویه و خطری که از اتهامات غیرقانونی بودن نگهداری اسناد طبقه بندی شده و تلاش‌های ناموفق برای براندازی انتخابات ۲۰۲۰ با آن مواجه است، ارائه کرد. 

او گفت که به توصیه‌های وکلای عالی دولت و مبارزات انتخاباتی که به او گفته‌اند در انتخابات شکست خورده است توجهی نکرده است زیرا او به آن‌ها به عنوان وکیل احترام نمی‌گذارد.

او در بخشی از این مصاحبه اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، برای سومین دوره ریاست‌جمهوری خود را نامزد نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
عاقبتت مردن مثل سگ در زندان های کشور خودته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
از بس جنایت کرده براش عادی شده ونگران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
های هیتلر
آخرین اخبار