ترامپ: من از جنگ جهانی سوم جلوگیری می‌کنم

رئیس جمهور پیشین آمریکا خود را فردی «صلح جو» معرفی کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و تک دوره‌ای آمریکا که به دنبال ریاست جمهوری مجدد در انتخابات بعدی است، خود را فردی «صلح جو» نامید و گفت: در انجیل گفته شده که خوشا به حال صلح جویان. من هم همواره به دنبال صلح بوده‌ام.

به گزارش رسانه‌های غربی، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: «به یاد بیاورید که درباره من می‌گفتند او کشور را به جنگ می‌کشاند، [اما این‌طور نیست] من کشور را از همه این جنگ‌ها بیرون کشاندم من [نیرو‌های] آمریکا را از سوریه و عراق بیرون کشیدم. از اسرائیل محافظت کردم. [اگر این کار را انجام نداده بودم] الان به مشکلات بزرگی برخورده بودند، اما من انسان صلح‌جویی بودم و تنها نامزد ریاست جمهوری هستم که می‌توانم این قول را به شما بدهم که از جنگ جهانی سوم جلوگیری می‌کنم».

ترامپ بارها ادعاهایی از این دست را مطرح کرده است. او می‌گوید اگر جنگ اوکراین در زمان ریاست جمهوری او رخ می‌داد می‌توانست ظرف یک روز به آن خاتمه دهد. او به تازگی بایدن را رئیس جمهوری «متقلب» نامیده که به همراه حزب دموکرات، مجریان قانون را برای حذف کردن «رقیب سیاسی اصلی خود» به کار گرفته‌اند.

اشاره ترامپ به چهار پرونده قضایی است که علیه او باز شده و در مدت کمپین‌های انتخاباتی نیز ادامه خواهد داشت. ترامپ در ۱۸ ماه آینده بار‌ها به دادگاه خواهد رفت. این پرونده‌ها مربوط به پرداخت حق السکوت، مخفی کردن مدارک محرمانه دولتی، تلاش برای اعمال نفوذ در نتایج انتخابات سال ۲۰۲۰ و تلاش برای ابقاء در قدرت بعد از شکست در انتخابات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون در امور داخلی کشورها دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
چطور شده ترامپ اذان میگه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
تو خودت جنگ جهانی سومی یک تنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
توخیلی بی جا میکنی، تنها راه نجات بشريت نابودی این دنیای بیهوده ومسخره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
خنده دار بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
ترامپ قمارباز.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و تک دوره‌ای آمریکا مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است
آخرین اخبار