سناتور آمریکایی خواستار بازنشستگی بایدن شد

یکی از سناتور‌های آمریکا از بایدن درخواست کرد تا خود را بازنشسته کند.

میت رامنی، سناتور سرشناس ۷۶ ساله که نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد در دقایقی پس از اعلام بازنشستگی از این که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است در انتخابات سال آینده این کشور شرکت خواهد کرد، ابراز تأسف کرد.

براساس گزارش پولتیکو، رامنی اظهار کرد: او به طور گسترده‌ای بایدن را به ترامپ ترجیح می‌دهد. در حالی که او حامی بایدن نیست.

رامنی گفت: او به سادگی نمی‌تواند به دونالد ترامپ رای دهد. با این وجود ابراز امیدواری کرد که کاخ سفید به دیوید ایگناتیوس، یکی از اهالی رسانه آمریکا گوش کند، چراکه او به تازگی خواستار عدم شرکت بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری شده بود.

اخیراً «رابرت  اف. کندی جونیور» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بایدن را به مناظره فراخواند و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ذهنی بایدن گفت شغل رئیس‌جمهور ایجاب می‌کند که در شرایط خوبی باشد.

وی افزود: اگر بایدن حس می‌کند که از سلامت کافی برای این کار برخودار است، پس باید با او مناظره کند.

یک نظرسنجی مشترک ای‌بی‌سی نیوز و واشنگتن پست نیز نشان داد که ۶۸ درصد از مردم آمریکا معتقدند که بایدن پیرتر از آن است که برای دومین بار در کاخ سفید مسئولیت را بر عهده بگیرد. اگر بایدن در انتخابات سال ۲۰۲۴  پیروز شود، او در پایان دوره دوم ریاست جمهوری خود ۸۶ ساله خواهد بود که این امر، او  را به پیرترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا تبدیل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
اوباشیطان رابطه دارد چطور بازنشسته شود ندیدید با اجنه صحبت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
به نظرمن آمریکاییها همه راه شیطان را میروید چه بایدن باشد چه ترامپ وچه خر دیگری لازم نیست تعجب کنید آنها خودشان حزب خران در آمریکا هشتاد درصد ملت آمریکا را تشکیل میدهد وحزب فیل بیست درصد در رای گیریها از این سنبل خر وفیل استفاده میشود این اهانت نیست این خود باوری آمریکائیها است بدبختی اینه که بعضیها کاسه داغ تر از آش میشوند آمریکاییها خودشان قبول دارند
آخرین اخبار