اپل تولید آیفون ۱۳ مینی را متوقف می‌کند؟

یک افشاگر محصولات اپل مدعی شده که این شرکت احتمالا پس از معرفی آیفون ۱۵، پایان تولید آیفون ۱۳ مینی را اعلام کند.

پس از معرفی سری آیفون ۱۵ در رویداد Wonderlust که ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ برگزار می‌شود، ممکن است شرکت اپل از پایان کار خط تولید  آیفون ۱۳ مینی خبر دهد. این اطلاعات توسط Macrumors به اشتراک گذاشته شده است.

به گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ و افشاگر محصولات اپل، عرضه آیفون ۱۳ مینی رو به پایان است. علاوه بر این، فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده قبلاً نشان می‌دهد که تحویل برخی از مدل‌های تلفن هوشمند بین ۲ تا ۳ هفته و برای برخی دیگر  ۶ تا ۸ هفته به تعویق افتاده است.

اپل در سال ۲۰۲۲، آیفون ۱۴ مینی را عرضه نکرد، اما در عین حال آیفون ۱۳ مینی را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه که از ۵۹۹ دلار در ایالات متحده شروع می‌شود، حفظ کرد. با این حال، تعداد بسیار کمی از آن‌ها باقی مانده است.

 پس از معرفی آیفون ۱۵، خط جدید اپل به احتمال زیاد مدل‌های آیفون ۱۵، ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۵ پلاس ۶.۷ اینچی را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، این لیست شامل آیفون ۱۵ پرو ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۵ پرو مکس ۶.۷ اینچی، آیفون SE ۴.۷ اینچی و آیفون ۱۳، ۶.۱ اینچی است.

آوریل گذشته، شرکت تحقیقاتی CIRP گزارش داد که آیفون ۱۳ مینی تنها ۳ درصد از کل فروش آیفون ۱۳ در ایالات متحده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داده است.

منبع: dni24

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار