در نشست خبری نمایشگاه ایران هلث با حضور رئیس سازمان غذا و دارو عنوان شد:

حضور بیش از ۷۰۰ شرکت داخلی و خارجی در ایران‌ هلث ۱۴۰۳

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نمایشگاه ایران هلث، رویدادی برای گردهمایی جمع بزرگی از تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی است.

سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نمایشگاه ایران هلث، رویدادی برای گردهمایی جمع بزرگی از تولیدکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و محیطی برای رقابت و عرضه محصولات ایرانی به مراکز فعال ارائه دهنده خدمات سلامت است.

مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس و رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳ با توجه به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در ایران‌ هلث ۱۴۰۳ گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجمع شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت اعم از دارو و تجهیزات پزشکی، حضور حداکثری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان این حوزه را در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده است.

امین رضا خالقیان دبیر بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌ هلث نیز با اشاره به رشد ۶۲ درصدی حضور شرکت‌های حوزه سلامت در ایران‌ هلث ۱۴۰۳ گفت: ۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از ۲۳ هزار مترمربع نمایشگاه برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد حضور قابل توجه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت در ایران‌ هلث هستیم. این شرکت‌ها هم در قالب پاویون‌های پارک‌های فناوری و هم به صورت مجزا در این نمایشگاه حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.