اندیمشک میزبان بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ زائر اربعین + فیلم

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک گفت: اندیمشک در ایام اربعین و تاکنون میزبان بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ زائر در مسیر رفت و برگشت بوده است.  

حسن دهقان مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان اندیمشک گفت: عشق و ارادت مردم اندیمشک به اهل بیت (ع) بی نظیر است و نمونه بارز این عشق و ارادت خالصانه در ایام اربعین حسینی با راه اندازی بیش از ۱۰۰ موکب در شهرستان و یک موکب در کربلای معلی و ارائه خدمات شبانه روزی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فعالیت این مواکب از عوارضی پل زال تا شهرک شهید مدنی در مسیر رفت وبرگشت بوده که تاکنون از بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ زائر پذیرایی و اسکان داده شده است.  

 او افزود: مواکب این شهرستان ۹۰ درصد مردمی هستن که با کمک‌ها و نذورات مردمی اداره می‌شوند و ادارات و نهاد‌های دولتی در کمک به زیر ساخت‌های مواکب فعالیت دارند.

به گفته مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات اندیمشک تاکنون چندین جلسه با اعضای کمیته‌های ستاداربعین برگزار شده و اعضای کمیته‌ها با تمام توان جهت کمک به زیرساخت مواکب بسیح شدن تا به بهترین شکل ممکن به زوار امام حسین (ع) خدمات دهی صورت گیرد.

آقای دهقان گفت: امسال در زمینه زیر ساخت مواکب، ادارات شهرستان سنگ تمام گذاشتند، بیش از ۵ هزار زن، مرد پیر و جوان به عنوان خادم افتخاری در مواکب فعالیت دارند، اندیمشک به عنوان دروازه کربلای خوزستان در مسیر بهشت میزبان سیل عظیم عاشقان و دلدادگان زائرین حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) هستند، پذیرایی از زائرین تا چند روز بعداز اربعین در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.