کرمان، پذیرای ۸۵ هزار زائر پاکستانی در اربعین حسینی

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمان گفت: پارسال در ایام اربعین حسنی، هدایت و پذیرایی از حدود ۸۵ هزار زائر پاکستانی در شهر‌های بم، باغین، ماهان و سیرجان استان کرمان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کرمان، پذیرای 85 هزار زائر پاکستانی در اربعین حسینی حمید شمس الدینی، مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمان عصر امروز در جلسه ستاد استانی اربعین گفت: پارسال ۸ جلسه استانی ستاد اربعین را با ۸۰ مصوبه داشتیم و کمیته‌های ده گانه و کارگروه اتباع اقدامات لازم را انجام دادند.

او با بیان اینکه پارسال بیش از ۱۱۹ هزار زائر در سامانه سماح از استان کرمان ثبت نام کردند و بیش از ۱۱۷ هزار نفر زائر اعزام شدند، گفت: پارسال تعداد موکب‌های استان از ۳۶ موکب به ۴۰ موکب افزایش پیدا کرد.

شمس الدینی با اشاره به تردد قابل توجهی از زائران پاکستانی از استان کرمان و انجام عملیات های مختلف انتظامی و اطلاعاتی در این زمینه، بیان کرد: پارسال هدایت و پذیرایی از حدود ۸۵ هزار زائر پاکستانی در شهر‌های بم، باغین، ماهان و سیرجان استان کرمان صورت گرفت.

او اظهار کرد: اعزام زائران اربعین پارسال با فعالیت صد درصدی حمل و نقل استان به وسیله ۳۶۵ دستگاه اتوبوس و اعزام ۵۲ دستگاه به داخل خاک عراق صورت گرفت.

شمس الدینی گفت: پارسال بیش از هزار و ۵۰۰ نفر اتباع خارجی از استان کرمان به مراسم اربعین اعزام شدند و نماینده ویژه‌ای از استان کرمان در خوزستان و عراق فعالیت و بازدید داشت.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار