افتتاح وگلنگ زنی ۲۸ طرح درشهرستان باشت

فرماندار شهرستان باشت گفت:به مناسبت هفته دولت ۲۸ طرح با اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

برخی از مسئولان و مدیران ابتدا با حضور در گلزار شهدای روستای تکیه به مقام شهیدان ادای احترام و با حضور در منزل شهید بیات با خانواده این شهید دیدار کردند.

فرماندار شهرستان باشت گفت: بهسازی وآسفالت راه روستای تکیه، طرح ارتباطات و فناوری اطلاعات روستای دلی رباط و ساخت سالن ورزشی بوستان آغاز و خانه بهداشت چهاراه گشین، نمایندگی امورعشایر در بوستان نیز از مهمترین طرح های افتتاحی در این شهرستان بود.

نادر گرامی گفت: از مجموع ۲۸ طرح ۱۷ طرح افتتاح و ۹ طرح کلنگ زنی شد که عمدتا درحوزه‌های راهداری وحمل ونقل جاده ای، بهداشت ودرمان، توسعه ارتباطات، جهادکشاورزی، ورزش وجوانان ونوسازی مدارس بود.

سیدناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان‌های باشت وگچساران درمجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر تبیین خدمات دولت توسط مسئولان و رسانه ها گفت: این انقلاب برگرفته از نهضت عاشورا و کربلا است وهرچه داریم به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان بوده است که مسئولین باید برای مردم، نظام وانقلاب تلاش کنند.

دکتر جاوان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم گفت: در هفته دولت خانه بهداشت چهار راه گشین به نمایندگی از ۷ طرح بهداشتی ودرمانی درشهرستان‌های باشت وگچساران افتتاح شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.