حمایت از ۱۹ هزار و ۴۷۰ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۹ هزار و ۴۷۰ دانش‌آموز در استان از خدمات حمایتی این نهاد شامل پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

سید مهدی هاشمی گفت: ۲۵ دانش‌آموز خانواده‌های تحت حمایت استان با تلاش و پشتکار موفق به قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شدند.

وی افزود: از مجموع این دانش‌آموزان، ۲ نفر در مدارس تیزهوشان و ۲۳ نفر نیز در مدارس نمونه‌دولتی پذیرفته شده‌اند.

هاشمی با اشاره به شناسایی دانش‌آموزان دارای استعداد‌های برتر و تیزهوش توسط این نهاد اضافه کرد: این دانش‌آموزان علاوه‌بر کمک‌هزینه تحصیلی از خدمات حمایتی ویژه نیز بهره‌مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


قائم‌مقام کمیته امداد استان تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت را ۱۹ هزار و ۴۷۰ دانش‌آموز عنوان و خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان از خدمات حمایتی شامل پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی، مشاوره درسی و شرکت در دوره‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

لازم به ذکر است، کمیته امداد با تبریک کسب این موفقیت به دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها، برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

شایان ذکر است، مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.