جذب ۶ هزار و ۳۱۶ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین

شش هزار و ۳۱۶ حامی جدید سرپرستی ایتام استان چهارمحال و بختیاری را بر عهده گرفتند.

جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست امسال شش هزار و ۳۱۶ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش این نهاد در استان جذب شدند.

وی با بیان اینکه فرزندان زیرپوشش طرح محسنین و ایتام در استان هشت هزار کودک است، افزود: حامیان جدید در امسال با اجرای پویش‌های مختلف پویش به عشق حسین (ع) در ماه‌های محرم و صفر جذب شدند.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: هم‌اکنون ١٩ هزار و ۶٧۴ نفر حامی طرح ایتام و محسنین هستند و خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح و پرداخت ماهیانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال از فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد ادامه داد: با کمک‌های خیرین و نیکوکاران همه ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

محمدی اظهار کرد: فرزندان خانواده‌های نیازمند، با مشکلات اقتصادی در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیرین و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ٠٣٨ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و همچنین کد دستوری # ٠٣٨*٨٨٧٧* برای کمک به فرزندان طرح اکرام و ایتام در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.