بایدن: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال می‌کند

رئیس جمهور آمریکا در سالروز استقلال اوکراین تاکید کرد واشنگتن تحریم‌های جدیدی را علیه مقامات روسیه اعمال خواهد کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا امروز پنجشنبه روز استقلال اوکراین را تبریک گفت و اعلام کرد واشنگتن تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع خواهد کرد که مسئولان این انتقال اجباری کودکان اوکراینی را هدف قرار خواهند داد.

براساس گزارش تل تریدر، امروز، مردم اوکراین بار دیگر روز استقلال خود را جشن می‌گیرند اما برای هجده ماه است که این کشور با روسیه درگیر جنگ شده است.

بایدن در بیانیه‌ای گفت: حملات هست، اما مردم اوکراین از شکستن امتناع کرده اند آمریکا همراه با شرکای خود در سراسر جهان برای حمایت از توانایی اوکراین برای دفاع از خود در برابر تجاوز روسیه ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا که کارنامه‌ای سیاه از جنایت جنگی در افصی نقاط جهان از جمله بمباران هسته‌ای ژاپن، جنگ ویتنام، حمله به افغانستان و عراق دارد، نیرو‌های روسیه را به جنایات جنگی از جمله اخراج اجباری هزاران کودک اوکراینی به روسیه متهم و تاکید کرد که آمریکا خواستار پیوستن مجدد این کودکان به خانواده هایشان خواهد بود.

تحریم‌های روسیه درحالی اعمال می‌شود که کشورهای اروپایی زیر فشار آمریکا برای اعمال این تحریم‌ها با بحران‌های متعددی از جمله بحران انرژی روبرو هستند. به تازگی نیز  آنالنا بائربوک، وزیر خارجه آلمان از اعمال تحریم‌های بیشمار علیه روسیه ابراز ناامیدی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
پوتین و نزدیکانش تحریم شوند
آخرین اخبار