احداث مسیر ویژه برای تردد موتورسیکلت/ خیابان مولوى در احاطه موتورسواران

رییس پليس راهور تهران گفت: استفاده از موتورسیکلت در شهر تهران مانند محدوده خیابان مولوی روز به روز در حال افزایش است.

سردار حمیدی رییس پليس راهور تهران گفت: پلیس در کنار احداث مسیر ویژه برای موتورسیکلت سواران که به صورت مسیر ویژه و پل موتور رو صورت می گیرد و جلوی  تصادفات و تخلفاتی چون ورود ممنوع، تردد در محل عبور  عابر پیاده و ورود ممنوع را می  گیرد ، بحث  ساماندهی  پارک موتورسیکلت ها را در  شهر به جد پیگیری  می کند.   

وی افزود : یکی از بی نظمی هایی که در شهر مشاهده می شود بحث  توقف و پارک موتورسیکلت ها در پیاده راهها می باشد که پلیس جهت ایجاد محلی برای پارک موتورسیکلت ها را در  شهر دنبال  می کند.

رییس  پليس راهور تهران اضافه كرد:  با ایجاد این محل ها موتورسواران خود نسبت به پارک در این نقاط  به صورت داوطلبانه اقدام می کنند و به صورت منظم کنار  هم پارک می کنند .

وی گفت:  موتورسواران در  این محل  ها پارک می کنند و از  نرده هایی که به همین منظور  تعبیه شده جهت قفل موتورسیکلت خود اقدام می کنند و با نظم خاصی کنار  یکدیگر حضور  دارند .

سردار حمیدی افزود : این محل ها با خط کشی  هایی که صورت گرفته کاملا مشخص  هستند و وقتی که موتورسواران متوجه می شوند محلی  برای  آنان با نصب  تابلو مشخص  شده و نرده کشی  هم انجام گردیده ، در  این محل  ها پارک می  کنند .

وی  ادامه داد: استفاده و تعداد موتورسیکلت در  شهر  تهران مانند محدوده خیابان مولوی  روز  به روز  در  حال افزایش  می باشد و در احاطه موتورسواران است و پلیس  دغدغه حفظ  جان این عزیزان را دارد و راکبین به همین خاطر  و برای  حفظ  جان خود می  بایست قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی  را رعایت نموده تا از  تصادفات و آسیب ها  حفظ  شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
تمام شغلهای کاذب مثل تاکسیرانی و موتوررانی باید حذف بشه فقط اسنپ و تپسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
نصف خیابونا رو شهرداری تو روز روشن برای اتوبوساش برداشته حالا نصف دیگه اش رو میخواد برای موتوریای مضر و خطرناک بدزده و کلا ماشینای بدبخت که اصل عوارضا و جریمه های رنگارنگ رو اونا میدن کلاشون پس معرکه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
بیمه و عوارض و مالیات و جریمه رو سواریا میدن اونوقت حقشونم بیشتر از همه خورده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
هنر جوونا شده گاز دادن با موتور و ماشین تو خیابونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
ملت فقط همینو کم داشتن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
از هر 100نفر مزیضهای بیمارستان سینای تهران 99 نفر راکب موتور هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
موتوری = بلای آسمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
موتوری پلاک مخدوش = جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
خط ویژه برای موتورسواران فکر بسیار خوبیه. باید واقعیت‌ها و نیازهای یک کلان شهر را قبول کرد.اینکه از یه پیک موتوری انتظار داشته باشیم پشت ترافیک خودروها مثل یه خودرو چهارچرخ منتطر بمونه و نظم و قانون رو مثل راننده یه خودرو رعایت کنه با واقعیت همخوانی نداره و می بینیم پس از سالها سخت گیری و جریمه و توقیف موتورسیکلت ها باز هم مشکل حل نشده چون فارغ از نیازها و نوع وسیله ی نقلیه انتظار رفتار ترافیکی یکسان از رانندگان دو نوع وسیله ی نقلیه متفاوت را داریم.سخت گیریها باید معطوف به مواردی همچون عبور چراغ قرمز، نداشتن کلاه کاسکت، بیمه، گواهینامه و مواردی از این قبیل معطوف باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
قشر زحمت کش و کم درامد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
واقعا باید موتور سوراها سازماندهی شود بی نظمی ورعایت نکردن قوانین حرکت از پیاده رو صدای ناهنجار وآلودگی بیش ازحد وعامل تصادف وخیلی موارد دیگر
..
بلید دایره ای برای نطم بخشیدن به اینها تشکیل وسخت گیرانه منظم به رعایت قوانین کند اینها رو.
آخرین اخبار