پرداخت ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات به بازنشستگان چهارمحال و بختیاری

مدیر صندوق بازنشستگی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات طی سه مرحله به یک هزار و ۳۰۰ بازنشسته استان پرداخت شده است.

منوچهر صفرپور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: صندوق بازنشستگی در استان ۲۰ هزار بازنشسته دارد که ۷۰ درصد آن را مردان و ۳۰ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و ماهیانه ۲۲۷ میلیارد تومان حقوق به این افراد پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی سال قبل ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سه هزار فقره وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به متقاضیان بازنشسته استان پرداخت شد و امسال این تسهیلات به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ میلیارد تومان تسهیلات طی سه مرحله به یک هزار و ۳۰۰ بازنشسته استان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


صفرپور اضافه کرد: همچنین وام قرض‌الحسنه ازدواج به فرزندان بازنشستگان پرداخت می‌شود و کسانی که تاریخ عقدشان از یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ به بعد است می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشور نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام کنند.

وی با اشاره به ارائه بیمه تکمیلی درمانی به بازنشستگان، بیان کرد: بازنشستگان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۲۰۵ هزار تومان از خدمات این بیمه تکمیلی اختیاری استفاده کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین سنی بازنشستگان استان ۶۱ سال است و هم اکنون ۱۳ هزار بازنشسته آموزش و پرورش، سه هزار و ۸۰۰ بازنشسته علوم‌پزشکی، یک هزار بازنشسته جهاد کشاورزی و ۶۰۰ بازنشسته وزارت‌کشور زیر پوشش صندوق استان هستند.

وی افزود: به زودی کارت سفر در اختیار بازنشستگان استان قرار می‌گیرد که می‌توانند با این کارت در سراسر ایران از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با ۵۰ درصد تخفیف استفاده کنند.

صفرپور اضافه کرد: صندوق بازنشستگی کشور طی امسال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش اقتصادی استان سرمایه‌گذاری کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.