پرداخت ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مطالبات بیمه در دولت سیزدهم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم تاکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مطالبات بیمه‌ را پرداخت کرده که یک حرکت بزرگ در راستای حمایت از صندوق‌های بیمه است.

غلامعلی حیدری در آیین تکریم از بازنشستگان چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان با اشاره به سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی کشوری در استان اظهار داشت: تکمیل زنجیره تولید از دیگر اقدامات و برنامه‌های این صندوق برای کارخانه شیر خشک پگاه به‌شمار می‌رود.

وی گفت: دولت سیزدهم تاکنون ۴۰۰ هزار میلیارد تومان (همت) مطالبات بیمه‌ها را پرداخت کرد که یک حرکت بزرگ در راستای حمایت از صندوق‌های بیمه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم انتقال تجربه‌های ارزشمند و موفق بازنشستگان به جوانان افزود: دولت سیزدهم تلاش‌های فراوانی برای خدمت‌رسانی به بازنشستگان دارد و امروز بازنشستگان مخزن و گنجینه تجربه، خردمندی و علم هستند.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی، خانه اُمید و یک مجتمع فرهنگی ورزشی دیگر برای بازنشستگان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تجهیز بیمارستان تامین‌اجتماعی و اختصاص تجهیزات نوین برای خدمات‌دهی به مردم استان در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توافق شد.

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت و سلامت، جاده، زیرساخت، راه‌آهن، صنعت، کشاورزی، ورزش، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرهنگی، هنری و تامین آب پایدار در بخش‌های مختلف تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه استان شده است.

حیدری تاکید کرد: مسئولان ملی و استانی برای تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری از نظر، توان، دیدگاه، پیشنهاد‌ها و تجربه‌های بازنشستگان این استان بهره‌گیری خواهد کرد.

وی با اشاره به متوقف بودن روند اجرای بزرگ‌ترین طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری قبل از فعالیت دولت سیزدهم افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح افزون‌بر یک هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که در سال‌جاری وارد شبکه می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تامین آب آشامیدنی پایدار در امسال چشمه دیمه وارد میدان آبرسانی شد.

حیدری ادامه داد: در همین راستا ساخت تصفیه‌خانه و کدورت‌گیر با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در کوانک چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: امسال تصفیه‌خانه بزرگ‌ترین طرح تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری براساس آخرین استاندارد‌های نوین دنیا راه‌اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار