پیگیری جدی استاندار یزد برای واردات گوشت

استاندار یزد گفت: برای تعدیل در قیمتها، پیگیر واردات گوشت قرمز به استان یزد هستیم.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان گفت: همه تلاش خود را برای عرضه کالا‌های با کیفیت و با قیمت مناسب مورد نیاز مردم به کار می‌بندیم.

او با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در بازار، افزود: باید بازرسی‌ها با قوت ادامه یابد و به هیچ عنوان نباید قصوری در جریمه واحد‌های صنفی متخلف صورت گیرد.

شاه حسینی سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استان یزد هم در حاشیه این نشست از تنظیم قرارداد‌های واردات گوشت قرمز به استان خبر داد و گفت: ادامه واردات گوشت از کشور‌های ارمنستان، روسیه، مغولستان و همچنین چند استان همسایه را دنبال می‌کنیم.

او همچنین به تقویت بازرسی‌ها بر بازار استان یزد اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از نرم افزار‌های نوین به دنبال هوشمندسازی بازرسی‌ها هستیم تا کوچکترین تخلفات هم رصد شود.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: بازدارندگی و تغییر در جرائم تعزیرات از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و قرار شد اگر واحدی تخلفات پی در پی دارد با نصب پارچه، پلمب شود.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه پاییزه برای تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان و والدین در آستانه بازگشایی مدارس ازدیگر مباحث نشست امروز کارگروه تنظیم بازار استان یزد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
پس لطفا پیگیر واردات اقلام دیگه هم باش که گران شده است مثل خودرو ،اهن،قند، چای،روغن، سهمیه آرد به روستاییان
آخرین اخبار