مهدی المشاط: توطئه دشمن در جبهه‌های نظامی و فرهنگی شکست خواهد خورد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که می‌توان با اتحاد و حل مشکلات موجود، همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز دوشنبه تاکید کرد که نباید اجازه داد تا تبلیغات مفسده آمیز و تفرقه افکن دشمنان از طریق نهاد‌های رسانه‌ای و سرمایه‌های هنگفت آن‌ها موفق شود.

به گزارش المیادین، المشاط در دیدار با هیئتی از قبایل استان الجوف گفت: "همه ما باید به آداب و سنت‌های خیرخواهانه خود که پدران و اجدادمان آن را نهادینه کرده اند، پایبند باشیم."

او با تاکید بر اینکه اتحاد و حل مشکلات زمینه ساز ناکامی همه توطئه‌های دشمن بوده و این یک مسئولیت ملی و دینی است، افزود: "ما می‌خواهیم متحد شویم و دشمن می‌خواهد اتحاد ما را برهم بزند تا زمینه تنش زایی نظامی را تقویت کند".

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به دشمنان گفت: "سرنوشت همه توطئه‌های شما شکست در همه جبهه ها، در تمام مناطق جمهوری یمن و به ویژه استان الجوف خواهد بود".

المشاط خواستار تحکیم صلح اجتماعی در میان تمامی قبایل استان الجوف و همکاری و تلاش برای یکسان سازی صفوف داخلی شد و نسبت به نقشه‌های دشمنان با ایجاد نزاع و مشکلات در بین مردم الجوف هشدار داد.

او با تاکید بر اینکه خودمراقبتی در رویارویی با همه وسوسه‌ها بسیار مهم است، افزود: "می بینید که کاخ سفید که به کاخ چند رنگ تبدیل شده است در حال ترویج ناهنجاری‌ها و زوال اخلاقی است".

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار