امیر خوش‌قلب:

پدافند هوایی در حوزه‌های پهپادی، موشکی و جنگال در حال پیشرف است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال، روزانه در حال تغییر و پیشرفت است.

امیر محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم صبحگاه این نیرو، اظهار داشت: به برکت حضور جوانان نخبه و باانگیزه، ما در حوزه پهپادی، سامانه‌های موشکی، رصد و رهگیری و جنگال روزانه در حال تغییر و پیشرفت هستیم و از نظر فنی هر روزِ ما با روز قبل تفاوت معنادار و رو به جلو دارد.

امیر خوش‌قلب افزود: بحمدالله در مراکز آموزشی ما نخبگان تازه‌نفس در حال آموزش و آماده شدن هستند که به‌زودی در بدنه نیرو مشغول خواهند شد؛ همچنین نخبگان فعال ما در نیروی پدافند هوایی ارتش، جهش‌های علمی و فناورانه را برای این نیرو به ارمغان آورده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به هجمه همه‌جانبه فرهنگی دشمنان علیه مردم شریف ایران گفت: دشمن عقاید ما را نشانه گرفته و از هیچ ابزار و حیله‌ای فروگذار نمی‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی اضافه کرد: ما در این جنگ ترکیبی که دشمن علیه ما راه انداخته است، باید هوشیار باشیم که به یاری خداوند متعال مثل همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
دمتون گرم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ماهواره بر قائم 105
۲۲:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
ان شاء الله
آخرین اخبار