ترکیه: ۸۹۲ تروریست از ابتدای سال جاری به هلاکت رسیده‌اند

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که نیرو‌های این کشور از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۹۲ تروریست را در داخل کشور و شمال عراق و سوریه به هلاکت رسانده اند.

زکی آق تورک، مشاور روابط عمومی و رسانه‌ای وزارت دفاع ترکیه روز پنجشنبه در یک نشست خبری گفت: نیرو‌های مسلح ترکیه طی هفت روز گذشته موفق شدند ۴۴ تروریست را در مناطق عملیات نظامی در داخل و خارج از کشور به هلاکت برسانند.

به گزارش «آناتولی» وی تصریح کرد: از ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۵ در جریان عملیات نظامی در داخل و خارج از ترکیه ۳۸ هزار و ۲۳۵ تروریست توسط نیرو‌های ترکیه کشته شدند.

آق تورک در رابطه با امنیت مرزی ترکیه گفت: مرزبانان ترکیه در هفت روز گذشته ۱۹۳ نفر را که قصد ورود غیرقانونی به خاک ترکیه را داشتند، دستگیر کردند.

وی افزود که نیرو‌های کشورش همچنین طی هفت روز گذشته از عبور غیرقانونی ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از مرز‌ها جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که در جریان تلاش برای ورود غیرقانونی به خاک ترکیه در سال جاری دستگیر شدند به ۴ هزار و ۲۵۸ نفر رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
این دیگر آخر پدر سوخته بازی کثیف آقای اردوغان است همان کسی که مرزهای کشور خود را باز کرد تا نیروهای تکفیری از هشتاد کشور دنیا روانه عراق و سوریه شدند و امروزه که دیگر آنان در ایجاد دولت اسلامی عراق و شام که مخوف داعش است با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند اینچنین در حال قتل عام آنان تشریف دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
چرا کسی در رابطه حقوق بشر ترکیه حرفی زده نمیشه تو ایران طرف اقدام به اغتشاش زده و ادم کشته و اعتراف هم کرده حالا همه دنبال تبرئه کردن تروریسته هستند چرا اینقدر دریک جرم دنیا دوگانه برخورد میکند ترکیه اجازه مجازات مرگ برای مجرمین تروریست دارد ولی ایران اجازه ندارد
آخرین اخبار