تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا درباره بایدن ممکن است به سطح استیضاح برسد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که انتظار دارد تحقیقات این نهاد در مورد فعالیت‌های تجاری بایدن به سطح تحقیقات استیضاح برسد.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که انتظار دارد تحقیقات مجلس نمایندگان در مورد فعالیت‌های تجاری خارجی خانواده جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سطح تحقیقات استیضاح برسد.

به گزارش هیل، مک کارتی دوشنبه شب با اشاره به اظهارات قبلی بایدن مبنی بر اینکه با پسرش هانتر بایدن در مورد فعالیت‌های تجاری خارجی اش صحبت نکرده است، گفت بایدن گفته است که خانواده اش هرگز یک دلار از چین دریافت نکرده اند، که ما ثابت می‌کنیم درست نیست.

مک کارتی همچنین به سخنان دو افشاگر اشاره کرد که مدعی شدند دادستان‌ها تحقیقات مربوط به جرایم مالیاتی هانتر بایدن را به طور محرمانه پیش بردند و تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا دریافت که میلیون‌ها وجوه خارجی از طریق شرکت‌های صوری به اعضای خانواده و همکاران بایدن منتقل شده است.

در پاسخ به اظهارات مک کارتی، کاخ سفید جمهوری خواهان مجلس را به عدم تمرکز بر موضوعات مهم متهم کرد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در یک نشست خبری گفت که رئیس جمهور هرگز در معاملات با پسرش مشارکت نداشته است.

مک کارتی گفت: «من معتقدم که ما تا انتها این موضوع را دنبال خواهیم کرد و این به تحقیقات استیضاح منجر خواهد شد، روشی که قانون اساسی به ما می‌گوید این کار را انجام دهیم و ما باید به این سؤالات پاسخ دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار