بی‌کفایتی نتانیاهو و صحنه‌گردانی آمریکا داستان این روزهای «اسرائیل»

سفیر آمریکا در تل‌آویو تاکید کرد درحالی که رژیم صهیونیستی از مسیر خود منحرف شده واشنگتن باید در امور داخلی آن دخالت کند.

تام نایدز، سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی امروز سه‌شنبه در سخنانی گفت آمریکا وقتی شاهد است رژیم صهیونیستی به سبب اعتراضات و اصلاحات قضایی از مسیر خود منحرف شده، نمی تواند در سیاست داخلی آن دخالت نکند.

براساس گزارش معانیوز، نایدز در ادامه گفت: یکی از پیام‌هایی که دولت آمریکا به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل فرستاده این است که برای کاهش سرعت، ترمز بگیرد و سعی کند به یک توافق برسد.

این مقام آمریکایی در ادعایی مضحک گفت که به ندرت پیش می‌آید آمریکا در امور داخلی کشوری دخالت کند اما اصلاحات قضایی صهیونیست‌ها به گونه‌ای است واشنگتن باید دخالت کند.

شایان ذکر است مخالفان لایحه جنجالی اصلاحات از صبح امروز خیابان‌های مختلف در اراضی اشغالی را به تسخیر خود درآورده و قرار است عصر امروز مقابل فرودگاه بن گوریون، منزل «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی و سفارت آمریکا در تل آویو تجمع اعتراضی برگزار کنند.

برخی منابع صهیونیستی این روز را روز مقاومت برابر نتانیاهو و برخی دیگر روز اعتصاب عمومی نامگذاری کرده و اعلام کرده اند تا زمانی که طرح مذکور لغو نشود به اعتراضات خود ادامه می‌دهند. اعتراضات گسترده علیه تصویب طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو علاوه بر تل‌آویو، در قدس اشغالی و حیفا نیز آغاز شد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار