کشته شدن فرمانده زیردریایی روسیه

یکی از فرماندهان روسیه هنگام دویدن صبحگاهی هدف تیراندازی قرار گرفت و بر اثر اصابت ۴ گلوله کشته شد.

خبرگزاری تاس روسیه به نقل از نهادهای مطلع گزارش داد که یک فرمانده زیردریایی روسی و معاون رئیس جمع‌آوری نیروهای نظامی در شهر کراسنودار در جنوب این کشور به ضرب ۴ گلوله کشته شده است.

 فرمانده استانیسلاو ژیتسکی، صبح روز دوشنبه توسط یک مرد مسلح کشته و پرونده جنایی در مورد این قتل باز شده است.

 این فرمانده روس همچنین فرمانده یک زیردریایی ناوگان روسیه در دریای سیاه بود که خبرگزاری‌های محلی در اوکراین ادعا کردند مسئول پرتاب موشک‌های کروز کالیبر به اهداف اوکراینی بوده است.

به گفته وزارت دفاع روسیه، کراسنودار نام زیر دریایی او است که یک زیردریایی دیزلی-الکتریکی است و برای ناوگان دریای سیاه ساخته شده که وظیفه آن مبارزه با کشتی‌های سطحی و زیردریایی‌ها، مین گذاری و انجام عملیات شناسایی است. با این حال مشخص نیست که آیا او در زمان قتل، کاپیتان زیردریایی بوده یا خیر.

 رسانه‌های محلی روسیه و اوکراین ادعا کردند که ژیتسکی در حین دویدن صبحگاهی در نزدیکی یک مجموعه ورزشی چهار گلوله خورده است.

ژیتسکی همچنین در حمله سال گذشته روسیه به جلسه فرماندهان نیروی هوایی اوکراین و نمایندگان تامین‌کنندگان تسلیحات غربی برای این کشور شرکت داشت و از زیردریایی خود موشک شلیک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۳:۰۰ ۲۰ تير ۱۴۰۲
تنها راه روسیه بالا بردن هزینه جنگ برای غرب است غرب از اکراینی ها برای ضربه زدن به روسیه بهرمند روسیه هم باید از اکراینی ها طرفدار روسیه استفاده کند با تجهیز آنها به تسلیحات دوربرد جنگ به اروپا منتقل کند تا غرب زخم جنگ را درک نکند جنگ پایان نمیگیرد اگر غرب روسیه را شکست دهد به سراغ تاراج کشورهای اسلامی می‌آید در این چند سال اخیر دیدیم که اقتدار ایران نگذاشته تا آنها به اهداف شان برسند هر چند سران بعضی از این کشورها قدر ناشناس هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۰ تير ۱۴۰۲
احتمالا کار گروه واگنر
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۴:۵۹ ۲۰ تير ۱۴۰۲
تسلیت به کشور دوست روسیه. بهشت جاودان از بهرش باشد. کاش من بجای او چهار گلوله خورده بودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۰ تير ۱۴۰۲
عجب توصیفی اصلا به قیامت و دنیای آخرت و بهشت این جماعت اعتقادی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ تير ۱۴۰۲
جنگ فرسایشی به نفع کشور روسیه نخواهد بود و این کشور می بایستی در ابتدای جنگ کیف را تصرف میکرد . واکنون نیز بایستی به فکر پایان دادن به جنک باشد.
آخرین اخبار