اردبیل دارای ظرفیت همکاری برای اجرای پروژه‌های مرتبط با سازمان انرژی اتمی است

استاندار اردبیل گفت: اردبیل ظرفیت همکاری برای اجرای پروژه‌های مرتبط با سازمان انرژی اتمی را دارد و برای اجرای پروژه‌ها می‌توانیم سرمایه‌گذاران متقاضی را جذب و حمایت‌های لازم را به‌عمل آوریم.

سیدحامد عاملی در نشست با معاون سازمان انرژی اتمی بیان کرد: استان اردبیل در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و معادن دارای ظرفیت‌های فراوانی است و می‌تواند با سازمان انرژی اتمی همکاری داشته باشد.

او ضمن دعوت از معاون سازمان انرژی اتمی برای بررسی جوانب همکاری طی مدت اقامت در استان اردبیل، افزود: منتظر پروژه‌های پیشنهادی پس از بازدید از استان اردبیل هستیم و برای اجرای پروژه‌ها می‌توانیم سرمایه‌گذاران متقاضی را جذب و حمایت‌های لازم را به‌عمل آوریم.

ظرفیت استان اردبیل برای اجرای پروژه‌های پرتودهی

سیدپژمان شیرمردی، معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتو‌های ایران نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت استان اردبیل در زمینه اجرای پروژه‌های پرتودهی، این اقدام را با توجه به کشاورزی بودن منطقه حائز اهمیت دانست.

او به انجام نشست‌های بحث و بررسی با اساتید دانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: امکانات آزمایشگاهی در استان اردبیل محدود است، ولی با وجود این، کار‌های خوبی در بحث آزمایشگاهی در استان انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.