۶ کشته و زخمی در تیراندازی دیگری در آمریکا

پلیس محلی ایالت فیلادلفیا تایید کرد در یک حادثه تیراندازی ۶ تن کشته و زخمی شدند.

دوشنبه شب در تیراندازی دسته جمعی در بخش Kingsessing در جنوب غربی فیلادلفیا، چهار نفر کشته و دو کودک ۲ و ۱۳ ساله زخمی شدند. پلیس گفت یک مظنون در بازداشت است.

براساس گزارش گاردین، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی یک تیراندازی در خیابان ۵۶ جنوبی و خیابان چستر گزارش شد. با تعقیب پلیس یک مرد ۴۰ ساله بازداشت شد و دانیل اوتلاو، کمیسر پلیس در این باره گفت: افسران پلیس دستورات شفاهی صادر کردند و سپس او را بدون هیچ گونه حادثه دیگری بازداشت کردند.

اوتلاو در ادامه افزود که چهار نفر کشته شده ۵۹، ۲۲ و ۲۰ ساله بودند و یکی از قربانیان ناشناس بود، اما گمان می‌رود بین ۱۶ تا ۲۱ سال داشته باشد. وضعیت دو کودک با ثبات گزارش شده است. همه قربانیان مرد بودند.

 پلیس در ابتدا مجموعاً هشت قربانی تیراندازی را گزارش کرد، اما Outlaw گفت که تعداد نهایی شش نفر بود.

 این افسر پلیس آمریکایی اعلام کرد فرد دومی که گمان می‌رود به تیرانداز اولیه تیراندازی کرده بود نیز بازداشت شد و یک اسلحه از آن فرد نیز به عنوان مدرک مورد بررسی قرار گرفت.

اوتاو با بیان ابعاد حادثه اعلام کرد که صحنه تیراندازی منطقه‌ای از چندین بلوک را در بر می‌گرفت و حدود ۵۰ گلوله خرج شده بود و چندین خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. در عرض چند دقیقه، پلیس چندین قربانی را پیدا کرد و به مرکز پزشکی پن پرسبیتریان منتقل کرد. بقیه قربانیان با وسیله نقلیه شخصی به همان بیمارستان رسیدند.

پلیس گفت که هیچ افسری در حین دستگیری از سلاح گرم خود استفاده نکرد و همچنین انگیزه تیراندازی در دست بررسی است.

 جیم کنی، شهردار منطقه اعلام‌کرد از گزارش‌های تیراندازی در جنوب غربی فیلادلفیا وحشت زده شده است. شهردار گفت: قلب من با عزیزان و خانواده‌های همه دست اندرکاران است و دعای خود را برای قربانیان می‌فرستم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار