تخصیص اراضی مازاد سازمان منابع طبیعی به ۲۰۰ هزار هکتار رسید

معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از سال گذشته تاکنون میزان اراضی اختصاص یافته سازمان منابع طبیعی از سال گذشته به ۲۰۰ هزار هکتار رسیده است.

رضایی گفت: سازمان حفظ منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای انقلاب تا سال گذشته ۸۴ هزار هکتار از اراضی خود را برای توسعه شهرها و ساخت مسکن اختصاص داده بود، اما از سال گذشته با پیگیری های سازمان ملی زمین و مسکن و طبق ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن میزان اراضی اختصاص یافته به ۲۰۰ هزار هکتار رسیده است.

به گفته معاون سازمان ملی زمین و مسکن، از  اراضی اختصاص داده شده متناسب با توسعه شهرها و بخشی از اراضی هم در راستای طرح های مشارکتی و طرح‌های پشتیبان  استفاده خواهد شد.

او توضیح داد: در قالب تخصیص  اراضی مازاد دستگاه‌ها تاکنون همکاری خوبی داشته و امیدوار هستیم همچنان طبق قانون جهش تولید مسکن این همکاری ها ادامه داشته باشد.

رضایی در خصوص در خصوص اراضی مازاد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی هم گفت: تاکنون ستاد اجرایی در تمامی شهرها که اراضی در آنها وجود دارد همکاری بسیاری خوبی داشته است طبق توافق صورت گرفته هم  مقرر در طول سال این سازمان اراضی مازادی را که در  اختيار دارند برای اجرای این پروژه ها تخصیص دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار