پرداخت تسهیلات ساخت گره گشایی اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن هستند

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت به میزان ۵۵۰ میلیون تومان خود می‌تواند زمینه ساز تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

آقای حمیدرضا سهرابی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴۲  هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است و دولت با پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به میزان ۵۵۰ میلیون تومان در تمامی شهرها خود باعث شده که روند ساخت تسهیلات نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری به مرحله اجرایی برسد.

به گفته معاون مسکن شهری بنیاد مسکن، از تعداد واحدهای آغاز شده توسط بنیاد مسکن در شهرها ۷۰ هزار واحد را بنیاد مسکن ساخته و ۷۳ هزار واحد نیز توسط گروه های ساخت در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن در حال اجراست.

او می گوید: بانک ها در صورت پرداخت تسهیلات ساخت به متقاضیان و همچنین دستگاه ها در صورت تامین اراضی مورد نیاز خود می تواند زمینه اجرایی شدن هرچه زودتر پروژه های نهضت ملی مسکن در کشور شود که این اقدام باعث می شود پروژه ها زودتر به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برسند.

سهرابی گفت: روند ساخت واجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرها وروستاها در حال اجراست و امیدوار هستیم که در آینده نزدیک بخش زیادی از این واحدها به مرحله افتتاح وبهره برداری برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار