برخورد با سه تور گردشگری در قزوین هم‌زمان با تعطیلات عید قربان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از برخورد با سه تور گردشگری از مبداء تهران به مقصد قزوین در تعطیلات عید سعید قربان خبر داد.

علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: به‌دنبال اجرای طرح مشترک نظارت بر تورهای گردشگری به مقصد قزوین توسط بازرسان اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همراهی هیأت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و پلیس اماکن با سه تور گردشگری به دلیل عدم رعایت قوانین و ضوابط مصوب برخورد و از ورود اعضای این تورها به موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل جلوگیری شد.

 خزائلی افزود: نداشتن بیمه نامه سفر، مجوز آژانس‌های خدمات مسافرتی، راهنمای تور مورد‌تائید و نیز عدم رعایت شئونات اسلامی از مهمترین تخلفاتی است که در صورت مشاهده توسط بازرسان با گردانندگان تور برخورد و از ادامه فعالیت تور جلوگیری خواهدشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از گردشگران و هم‌استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص فعالیت تورهای گردشگری با تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ واحد نظارت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تماس بگیرند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.