تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی ۵۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان در خردادماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۵۰ و ۲۵ صدم درصد کاهش یافت.

جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان در خردادماه سال گذشته به ۳۹۴ نفر رسید اما در مدت مشابه سال جاری به ۱۹۸ نفر کاهش یافت.

وی بیان کرد: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز از ۱۱ واحد در خردادماه سال گذشته به ۶ واحد در خردادماه امسال رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق این استان در این مدت حدود ۵۰ درصد کاهش یافت.

امیدی اظهار کرد: تسهیل در امور تولید در مسیر شعار سال و افزایش تولید در دستور کار جدی قرار دارد و همه تلاش‌ها در استان مرکزی برای کاهش مشکلات بخش تولید به کار گرفته شده است.

استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران دارای حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این در مورد کسانیه که زیر بار قانون اداره کار رفتن و الاجاهایی که با تبانی زیر بار اداره کار نمیرن حقوق کم میدن و بیمه نمیکنن چی . شکایتی هم بشه به جایی نمیرسه چون اداره کار میگه اینها تحت قانون اداره کار هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این فقط در مورد کسانیه که رفتن زیر بار اداره کار . جاهایی که زیر بار قانون اداره کار نمیرن حقوق کم میدن و بیمه نمی کنن .