تولید سالانه ۶۰۰ هزار ست جهیزیه با قیمت و کیفیت مناسب برای زوج های جوان

رئیس انجمن لوازم خانگی گفت: هر فصل ۱۵۰ هزار ست جهیزیه با قیمت و کیفیت مناسب به صورت اقساط ۱۸ ماهه برای زوج های جوان تولید خواهیم کرد.

هاشمی گفت: جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور  و رئیس کل بانک مرکزی  و وزیر اقتصاد در خصوص تمهیدات لازم برای تولید لوازم خانگی تا ۱۵۰ هزار ست با قيمت و کیفیت مناسب برای زوج های جوان برگزار شد و در صورتی که این طرح محقق شود در هر فصل ما قادر به تولید ۱۵۰ هزار ست جهیزیه که در سال به ۶۰۰ هزار ست می رسد، تولید کنيم.

به گفته رئیس انجمن تولید کنندگان لوزام خانگی،  الزامات لازم در خصوص تهیه این جهیزیه را به معاون اول رئیس جمهور اطلاع داده ایم به طوریکه تامین مواد اولیه به صورت اعتباری برای واحدهای تولیدی و تامین ارز برای بخش قطعات وارداتی این لوازم خانگی را گزارش داده ایم و معاون اول در این زمینه دستورات لازم را ارائه کردند و ما امیدوار هستیم شبکه بانکی کشور به جمع بندی لازم برسد و عملیات تحویل و تولید آغاز شود.

او می گوید: رئیس کل بانک مرکزی  قول داده اند که  برای تامین و  تخصیص ارز مورد  نیاز برای این بخش را در اولویت خود قرار داده اند و وزیر اقتصاد  هم اعلام کرده اند که متغیرهای مربوط به وزارت اقتصاد را انجام دهند.

او گفت: امیدواریم با همکاری  شبکه بانکی کشور بتوانیم  این طرح  را اجرا و تولید کنیم و به صورت فروش اقساطی ۱۸ ماهه آن را به زوج های جوان تحویل دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار