خطیب جمعه یزدان آباد:

خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی مدیریت شود

خطیب جمعه یزدان آباد گفت: با مدیریت بحث خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی تلاش کنید تا کشاورزان در فصل به ثمر رسیدن پسته خسارت نبینند.

ححت الاسلام حسن ایزدی یزدان آبادی امام جمعه یزدان آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، ضمن دعوت همگان به تقوی الهی به آیات قرآن اشاره کرد و گفت: به خواسته الهی عمل کنید؛ چرا که هر چه نعمت داریم، همه از سوی خداست.

او افزود: اگر دقت کنیم، متوجه نعمت‌های خدا می‌شویم؛ اما گاهی اوقات از آن‌ها غفلت می کنیم؛ لذا خداوند می فرماید، همه‌ نعمات از اوست و هیچ ملک و ثروتی ندارید؛ بلکه همه از آن خداست.

 حجت الاسلام ایزدی تصریح کرد: متأسفانه هنگامی که ناراحتی به افراد می رسد خدا را می خوانند، خیلی وقت‌ها که زندگی بر وفق مراد پیش می رود یاد و توجهی به خدا ندارند.

او تاکید کرد: قدر سلامتی خود را بدانید و شاکر نعمات خداوند باشید که روزی پشیمان می شوید و این پشیمانی سودی ندارد.

حجت الاسلام ایزدی ضمن تبریک ایام مبارک ذی الحجه و عید سعید قربان به سالروز امامت حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: اطاعت از ولی امر مسلمین حرکت در مسیر انقلاب است.

او به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در بحث موسیقی پرداخت و گفت: نباید موسیقی را ترویج بدهیم؛ حتی موسیقی که حرام نباشد؛ چون ترویج موسیقی کاریست برخلاف مزاج اسلام و باید از کار‌های خوب نام ببریم و به آن‌ها بپردازیم.

حجت الاسلام ایزدی به انجام کار‌های اجتماعی در یزدان آباد نیز اشاره کرد افزود: سخنرانان و مجریان باید به منویات مقام معظم رهبری توجه بیشتری نشان دهند.

او به سفررئیس جمهور اشاره کرد و ضمن تشکر از سفر‌های وی و زحمات این دولت برای رفاه و آسایش مردم و با توجه به مشکلات زیاد در دولت تصریح کرد: هم و غم این دولت، آرامش اقتصادی و  اجتماعی مردم است.

او در بخش دیگری از سخنانش، هفته قوه قضاییه را به قضات و شورا‌های حل اختلاف دادگستری تبریک گفت.

امام جمعه یزدان آباد به خسارت سرمازدگی محصولات طی چند سال اخیر  اشاره کرد و بیان داشت: الحمدالله امسال محصولات از سرمازدگی کمتر آسیب دیدند که باید تلاش شود تا به ثمر برسند و بدین نحو به زندگی مردم کمکی شود.

حجت الاسلام ایزدی از استاندار کرمان خواست، موضوع  خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی در این هوای گرم و فصل به ثمر رسیدن پسته، باتوجه به اینکه شعار سال تولید است، مدیریت شود تا کشاورزان خسارت نبینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار