تأکید امام جمعه کوهبنان بر ازدواج آسان و به‌دور از تجملات

امام جمعه کوهبنان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بر ازدواج آسان و به‌دور از تجملات تاکید کرد.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان با حضور مردم و مسئولین در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: همگان را به صرفه جویی و مراعات در مصرف آب و برق که در این فصل حائز اهمیت است، توصیه می‌کنم.

او به ۲۶ خرداد سالروز شهادت شهیدان بخارایی و صفارهرندی اشاره گفت و افزود: شهیدان، حافظ اسلام، تسلیم فرمان امام و به تمام معنا مقلد امام (ره) بودند؛ البته مبارزه با ظلم، طاغوت و استکبار ستیزی از دیگر ویژگی‌های شهیدان است.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: نخستین یادواره شهدای روستا‌های فیدکوئیه و گراکوئیه با شکوهی خاص برگزار شد؛ در حالی که زنده نگه داشتن یاد شهیدان و طی کردن طریق شهدا امروز از واجبات است و شهدا به ما آموختند، ولایت و رهبری امام را تنها نگذاریم و حجاب اسلامی را رعایت کنیم.

او به هفته محیط زیست و هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و‌گفت: محیط زیست باید حفظ شود؛ گاهی با کاشت درخت و گاهی با رعایت شئونات از آلوده نکردن محیط به آبادانی محیط کمک‌کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: در بحث کشاورزی ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان وجود دارد؛ لذا همگان باید کمک کنند تا کشاورزی منطقه تقویت شود.

حجت الاسلام جعفری افزود: جهاد کشاورزی کوهبنان در جریان سیل اخیر تلاش‌های ارزنده‌ای داشت؛ در حالی که این نهاد در زمینه آموزش کشاورزان هم کارنامه درخشانی دارد.

او از فرماندار شهرستان، سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، اعضای ستاد بحران، جوانان دواطلب هلال احمر و همه کسانی که در سیل اخیر به آسیب دیدگان مدد رسانی داشتند، تشکر کرد.

امام جمعه کوهبنان با تبریک سالروز ازدواج امیرالمؤمنین و حضرت زهرا (س) بر ازدواج آسان و به دور از تجملات تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار