ارسال دومین محموله آب معدنی کانون‌های مساجد برای سیل‌زدگان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با ارسال کمک‌های خیرخواهانه به مردم سیل زده شمال استان، دومین محموله آب معدنی کانون‌های مساجد نیز به شهرستان اصلاندوز ارسال شد.

همزمان با ارسال کمک‌های خیرخواهانه به مردم سیل زده شمال استان، دومین محموله آب معدنی کانون‌های مساجد نیز به شهرستان اصلاندوز ارسال شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این باره گفت: پیش از این نیز بیش از ۳ هزار بطری آب در شهرستان‌های بیله سوار و گرمی توزیع شده بود.

آمون اضافه کرد: اعضای کانون‌های مساجد دست به دست هم داده اند تا در کنار عموم مردم از هموطنان سیل زده شمال استان اردبیل حمایت کنند و در همین راستا بسته‌های آب معدنی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: البته دیگر کمک‌های مردمی نیز در مساجد استان جمع آوری می‌شود تا در اختیار سیل زدگان شهر‌های شمال استان قرار گیرد.

آمون خاطرنشان کرد: امروز حمایت از سیل زدگان یک وظیفه انسانی است و در همین راستا نوجوانان و جوانان مسجد دست در دست هم داده اند تا کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده ارسال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.