برخورد با مشاوران و صاحبان بنگاه‌های املاک متخلف در خوزستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: برخورد با مشاوران و صاحبان بنگاه‌های املاک متخلف از سوی این اداره کل همزمان با آغاز فصل جابجایی مستاجران شدت گرفته است.

نعمت اله بیرانوندی گفت: همزمان با فصل جابجایی مستاجران و رونق خرید و فروش ملک در تابستان، احتمال افزایش شکایات دراین ایان نیز وجود دارد که به همین منظور گشت‌های بازرسی بیشتری در این دوره زمانی برنامه ریزی شده است.

او می‌گوید: صاحبان بنگاه‌های املاک اگر خارج از تعرفه‌های تعیین شده، هزینه بیشتری مطالبه کنند، متخلف محسوب شده و با آن‌ها برابر با قانون برخورد خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: کمترین میزان جریمه‌ای که برای متخلفان حوزه مشاور املاک در نظر گرفته شده است مبلغ صد میلیون ریال است.

بیرانوندی می‌گوید: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷ پرونده در حوزه املاک به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است، نصب نکردن نرخنامه خدمات و انجام تقلب در معاملات از دیگر تخلفات این صنف است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان ادامه داد: اتحادیه املاک، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز در بازرسی از بنگاه‌های املاک و شناسایی متخلفات فعال‌تر عمل کنند.

او گفت: آمادگی اعزام روسای شعب را در گشت‌های سیار به همراه بازرسان اداره صمت، اصناف و اتحادیه املاک به منظور نظارت بر بنگاه‌های معاملات ملکی را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.