راه‌اندازی دانشکده پرستاری ماهشهر

مدیر توسعه برنامه‌ریزی و ارزیابی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از راه‌اندازی دانشکده پرستاری ماهشهر خبر داد.

بهروز طاهری با اشاره به ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت ماهشهر به دانشکده پرستاری، گفت: به استناد رای صادره در دویست و نود و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، با ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت ماهشهر به دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اهواز موافقت شد.

او ادامه داد: با توجه به توسعه مجتمع آموزش عالی سلامت و افزایش رشته، ساختمان جدید دانشکده پرستاری ماهشهر آماده استفاده است.

مدیر توسعه برنامه‌ریزی و ارزیابی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: پیش از این دو رشته پرستاری و بهداشت در مجتمع آموزش عالی سلامت ماهشهر تدریس می‌شدند و طبیعتا دانشجو نیز پذیرفته می‌شد.

به گفته او با توجه به اینکه راه‌اندازی دانشکده حداقل به سه رشته نیاز دارد، مجوز راه‌اندازی رشته فوریت‌های پزشکی نیز کسب شد؛ بنابراین در مهرماه سال جاری، علاوه بر رشته‌های پرستاری و بهداشت، در رشته فوریت‌های پزشکی نیز دانشجو پذیرفته می‌شود.

منبع: صدا و سیما 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.