برگزاری هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش رسانه های دسته جمعی گفت:آموزش و پرورش استان از نقدهای منصفانه رسانه ها استقبال می کند.

حسنعلی عزت خواه در نشست شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش این استان با اشاره به نقش رسانه‌های دسته جمعی گفت: گزارش‌ها و ایده‌های رسانه‌های ارتباط جمعی می‌تواند به بهبود کیفیت تعلیم و تربیت کمک کند.
 
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه رسانه‌های ارتباط جمعی رکن اصلی جهاد تبیین هستند، تاکید کرد: اطلاع رسانی به موقع وهوشمندانه و سرعت در اطلاع رسانی از جمله اولویت‌های آموزش وپرورش در برنامه ریزی‌های روابط عمومی این دستگاه آموزشی است که تلاش شده برنامه‌ها و عملکرد‌های خبری با سرعت و دقت منتشر شود.
 
وی بیان کرد:این هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش است اعتقاد داریم در دولت مردمی باید بیشترین ارتباط بین مردم مسئولان و رسانه‌ها وجود داشته باشد.
 
مدیرکل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد هم در این نشست گفت: هیچ مانع، دیوار و فاصله‌ای برای همکاری این رسانه با آموزش و پرورش وجود ندارد و برای تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت آماده همکاری هستیم.
 
امیر رئوف ضمن امیدواری به ایجاد تحول در آموزش و پرورش پس از انتصاب وزیر جدید ادامه داد:اینکه فقط موفقیت‌ها را مطرح کنیم و آسیب‌شناسی از مشکلات نداشته باشیم اثربخشی کمتری در عملکرد خواهیم داشت بنابراین لازم است مشکلات آموزش و پرورش به درستی شناسایی و در جهت رفع آنان اقدام شود.
 
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش نیز در این نشست گفت: با توجه همکاری، هماهنگی‌ها و تعامل خوب صورت گرفته، ۲۸ برنامه رادیویی و تلویزیونی در هفته معلم اجرا شد که اقدامی کم سابقه بوده است.
 
ولی موسوی افزود: در این برنامه‌ها همه معاونان آموزش و پروش در صدا وسیمای مرکز استان برنامه های خود را ارائه دادند و توانستند تا حدود زیادی حوزه عملکردی خود را به صورت مستقیم برای مردم تشریح کنند.
 
وی عنوان کرد: جریان سازی و روایت اول برای مدیریت افکار عمومی یکی از اهداف روابط عمومی آموزش و پرورش است که برای تحقق این موضوع یکی از راهبرد‌ها کمک گرفتن از ظرفیت‌های رسانه‌های ارتباط جمعی است.
 
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شعار مهم روابط عمومی آموزش وپرورش را تحول گرایی، کارآمدی و پاسخگو بودن به جامعه مخاطبان دانست و گفت: تلاش می‌کنیم در روابط عمومی صدای معلمان، دانش آموزان و اولیا بوده و انعکاس دهنده خدمات نظام در عرصه تعلیم وتربیت باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.