سفیر آمریکا در تل‌آویو: سخنان هریس موضع آمریکاست

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی پاسخ حمله لفظی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به معاون اول بایدن را داد.

«تام نایدز»، سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی، امروز (چهارشنبه) در واکنش به حمله لفظی الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کامالا هریس، معاون رئیس‌‎جمهور آمریکا اعلام کرد که  این واقعیت که هریس در هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی که به میزبانی سفارت این رژیم در واشنگتن شرکت کرده، خود گویای ماهیت روابط آن‌ها است. 

براساس گزارش آی ۲۴ نیوز، سفیر واشنگتن در تل‌آویو تاکید کرد هریس حامی سرسخت رژیم صهیونیستی است. او در ادامه افزود: من به وزیر کوهن احترام می‌گذارم، اما هریس چیزهایی را گفته است که دولت  آمریکا در هر فرصتی درباره ارزش‌ها و سیاست‌های مشترک بین دو کشور می‌گوید.

ساعاتی پیش الی کوهن در مصاحبه‌ای به معاون رئیس‌جمهور آمریکا تاخت و درباه اظهار نظر هریس درخصوص اصلاحات قضایی گفت: «هریس حتی نمی‌تواند یک بند از اصلاحات قضایی را درست برداشت کند.. او این طرح را نمی‌فهمد».

او در ادامه به حمله لفظی خود ادامه داده و اعلام کرد «اگر از کامالا هریس بپرسیم که چه چیزی او را در مورد اصلاحات آزار می دهد، او نمی تواند یک بند را ذکر کند. نمی‌دانم (هریس) قانون را خوانده یا نه ارزیابی من این است که او این قانون را نخوانده است.»

کوهن پس از اظهارات شدید خود علیه هریس در بیانیه‌ای ادعا کرد به او احترام عمیقی می‌گذارد اما اصلاحات قضایی یک موضوع داخلی در کابینه رژیم صهیونیستی است که بین خود طرفین درحال حل شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار